3. januar 2024 besøkte tilrettelagt avdelingen Rådhuset

Elevene har i høst jobbet med temaet valg og muligheter. Og de fikk snakke med ordfører Anne Bjertnæs.

Innlandet MUN (INMUN) 2023

We held a Model United Nations (MUN) conference: InMUN 2023 on the 9th & 10th December at Gjøvik videregående skole.

Basismesterskap i kroppsøving

Tirsdag 5. desember 2023 deltok fire elever i mesterskapet som ble arrangert i Stange.

Students from 3IB visit Bratislava

Four students from Gjøvik videregående skole traveled to Bratislava for a MUN Conference.

Vellykket skolemesse på Gjøvik videregående skole

14 ungdomsbedrifter deltok på messen tirsdag 28. november 2023.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Nytt Erasmus+ prosjekt startet opp ved Gjøvik videregående

Prosjektet heter Digital clean up campaign og er initiert av lærere på skolen.

NORMUN-konferanse 2023

Elever fra Gjøvik videregående skole deltok på NORMUN-konferanse på Blindern videregående skole i oktober.

Erasmus+ in Slovenia:  Sustainable Life, Hike & Bike

As part of the Think Globally, Act Locally project, II. Gimnazija Maribor hosted 18 students and 5 teachers from Norway, Poland and Slovakia 20.-26. September 2023.

Verdensdagen for psykisk helse 2023

Dagen ble markert på Gjøvik videregående skole, torsdag 19.oktober. Tema i år er å høre til, lagplass.