Markering av Valentinsdagen

14. februar 2024 var det fokuset på kjærlighet og det å spre glede og omsorg som stod i sentrum på skolen.

NM i volleyball

Elever ved Gjøvik videregående skole har spilt seg hele veien til NM i volleyball i Stavanger 2024.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Gullkua, den årlige filmkonkurransen

Gjøvik VGS vant fire av de tolv prisene, tildelt fire ulike grupper, og dette viser det store mangfoldet av talenter blant medieelevene ved Gjøvik VGS.

Ettermiddagssamling for elever

Det er god stemning og bra oppmøte når miljøarbeiderne arrangerer ettermiddagssamling for elevene på skolen.

Har du et byggeoppdrag til oss?

Vi søker byggeprosjekter til våre byggfagklasser våren 2024 og for skoleåret 2024-2025.

3. januar 2024 besøkte tilrettelagt avdelingen Rådhuset

Elevene har i høst jobbet med temaet valg og muligheter. Og de fikk snakke med ordfører Anne Bjertnæs.

Innlandet MUN (INMUN) 2023

We held a Model United Nations (MUN) conference: InMUN 2023 on the 9th & 10th December at Gjøvik videregående skole.

Basismesterskap i kroppsøving

Tirsdag 5. desember 2023 deltok fire elever i mesterskapet som ble arrangert i Stange.

Students from 3IB visit Bratislava

Four students from Gjøvik videregående skole traveled to Bratislava for a MUN Conference.