Inkludering og vennskap

Elevmentorene på skolen delte ut boller til skolens elever og ansatte.

Elevmentorene deler ut boller  i forbindelse med vennskapsdagen. - Klikk for stort bildeElevmentorene deler ut boller i forbindelse med vennskapsdagen. Gjøvik vgs Elevmentorene gjennomfører også livsmestringssamling om "vennskap og det å skape sosiale arenaer på skolen som inkluderer alle".

Dette gjennomføres i alle Vg1-klassene i løpet av høsten, og er en del av Drømmeskolen.

Drømmeskolen

På Gjøvik videregående skole bruker vi Drømmeskolen for å bidra til at alle elever er både faglig, sosialt og personlig inkludert, har medvirkning og kan delta aktivt i skolens fellesskap.

Drømmeskolen er et program som skal fremme elevenes psykiske helse og psykososiale læringsmiljø. Gjennom Drømmeskolen får du som elev bli med og jobbe for et godt læringsmiljø i klassen og på skolen.

Elevmentorene deler ut boller i forbindelse med vennskapsdagen. - Klikk for stort bildeElevmentorene deler ut boller i forbindelse med vennskapsdagen. Gjøvik vgs