Fylkesmesterskap Ungdomsbedrift Innlandet 2023

Fylkesmesterskapet ble arrangert på Hamar 22. mars, og Gjøvik videregående skole stilte med 17 bedrifter.

null - Klikk for stort bildeGuttene i bedriften Cavas vant første plass for beste logo. Gjøvik vgs 75 ungdomsbedrifter fra de videregående skolene i Innlandet, deltok på messen på Hamar.

17 bedrifter fra Gjøvik

Gjøvik stilte med 17 ungdomsbedrifter fordelt på andre klasse salg og sikkert og service, sikkerhet og administrasjon. Tredje klasse hudpleie og programfaget entreprenørskap og bedriftsutvikling 1.

Priser og nominasjoner

Vi vant første plass for beste logo, med bedriften Cavas UB. Hjertehjelperne fikk tredje plass for beste team. Reached UB ble en av sju finalister for beste ungdomsbedrift totalt.

Bedriftene fra Gjøvik ble nominert i flere kategorier og er kjempe fornøyd med resultatene det korte skoleåret tatt i betraktning.

Vi håper på enda flere ungdomsbedrifter fra flere linjer neste skoleår.

null - Klikk for stort bildeBedriften Hjertehjelperne fikk tredje plass for beste team. Gjøvik vgs

null - Klikk for stort bildeBedriften Reached kom blant en av sju finalister for beste UB, totalt. Gjøvik vgs