Ekskursjon til Oslo

3. og 15. april 2024, dro to grupper i faget biologi 1 til Naturhistorisk museum og Botanisk hage i Oslo.

Erasmus+ prosjektet Digital Clean Up Campaign

Elevene i tredje klasse medier og kommunikasjon har deltatt i et internasjonalt prosjekt i vakre Maribor, Slovenia.

Malerioppgave

Første klasse kunst, design og arkitektur har malt bilder om bærekraft og romersk antikk.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Forfatterbesøk

Torsdag 12. april 2024 hadde skolen besøk av Johan Høst. Han inspirerte elevene i andre klasse.

Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Barnehagekonserter til glede for store og små

Elevene i tredjeklasse musikk har hatt konserter i Trollhaugen barnehage på Hunn.

Innlandsmesterskap for frisører

Vilde Bjerke som er elev ved skolen, vant mesterskapet som ble arrangert på Gjøvik videregående skole.

Suksess under Innlandets fylkesmesterskap for ungdomsbedrifter

Bedrifter fra Gjøvik videregående skole mottok priser og nominasjoner under mesterskapet som ble arrangert 14. mars 2024.

Fagdag i dirigering på musikklinja

Tirsdag 5. mars 2024 hadde tredjeklassingene på musikklinja en fagdag i dirigering.