Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

IBDP Graduates of 2023

Friday 19 May was the last exam day for the Class of 2023.

Kunstnere i Innlandet

Elevene ved TO har laget kunstutstilling, hvor de inviterte gjester og presenterte eget arbeid.

18. april var det konsert på Kulturskolen Mjølkefabrikken

Gjøvik videregående skole deltok med gutta i "Barbershop-kvartetten "Clean Shavings".

Ungdommens kritikerpris 2023

Brynjulf Jung Tjønn vant prisen. Og de seks guttene i Vg2 Informasjonsteknologi var blant de som kåret årets vinner.

Dirigentløftet på musikklinja

Onsdag 22. mars 2023 gjennomførte 3. klasse musikk en fagdag i dirigering.

Fylkesmesterskap Ungdomsbedrift Innlandet 2023

Fylkesmesterskapet ble arrangert på Hamar 22. mars, og Gjøvik videregående skole stilte med 17 bedrifter.

NESMUN konferanse

Elever deltok i NESMUN (Model United Nations) for IB-elever 11.-12. mars 2023.

Erasmus+ med besøk fra Polen, Slovakia og Slovenia

Elever fra 2IBA har vært vertskap for en prosjektuke med vinteraktiviteter på Gjøvik 6.-10. mars 2023.

Juryklasse i Ungdommens kritikerpris 2023

Guttene i Vg2 Informasjonsteknologi er nå i gang med å lese de fire nominerte bøkene. 31. mars skal vinneren kåres.