18. april var det konsert på Kulturskolen Mjølkefabrikken

Gjøvik videregående skole deltok med gutta i "Barbershop-kvartetten "Clean Shavings".

Gutta i "Barbershop-kvartetten "Clean Shavings" - Klikk for stort bildeF.v.Håkon R.Hvitsand 3MUS, Erling Dahl 2MUS, Amund B.Haug 2MUS og Heidar B.Jahr 1MD-M. Gjøvik vgs Musikklinjen representert

Guttene i "Barbershop-kvartetten "Clean Shavings", går på musikklinjen på skolen i alle de tre klassene.

De representerte Gjøvik videregående skole på en flott måte på årets regionkonsert for kulturskolene i Gjøvik, Lillehammer og Toten.

111 barn og unge deltok

Forestillingen ble åpnet av kultursjefen i Østre Toten Jo Terje S. Høyesveen, og 111 barn og unge var aktive på scenen i løpet av kvelden med musikk, teater og dans, samt kunst på storskjerm.

Det var mye publikum og god stemning på Kulturskolen Mjølkefabrikken på Kapp.